Oljemassage!<3

ååh idag har vi fått oljemassage, haha! d ville vi tog av oss kläderna o inte bara knäppa upp bhn som ja trodde,  Ja blev ju såklart lite blyg men klädde av mig och la mig ner på magen på madrassen sen börja hon me oljan o gud va gött d var! Men dock har ja nog väldigt ömma muuskler för gjorde ganska ont emellanåt.. Hon gjorde helkroppmassage o d massera även brösten! Ja som e så blyg men d va bara o tacka o ta emot! haha.. Men kände mig ganska bekväm trots allt, ja o Linda höll på skratta ihjäl oss där inne när tjejerna börja, usch!:) Kosta bara 250 bath, ungefär 55 kr kanske? för en hel timma :) Och min massör sa ja hade en fin och stark kropp och fråga va ja träna för något, ja som bara göttat mig d sista halvåret, hon sa till o med åt Lindas massören att klämma på mig! Pinsamt! Men d gjorde mig glad att höra !:)



Åh sylvester Helbror e till salu! Ge mig, han har me vart lite efter i växten men så söt han är!:) Ska iaf kolla på han när ja kommer hem, finns ju i Mellerud så är inte långt bort, o hans namn är ChuckNorris och 1 år äldre än Sylvester!:) Visst e han o Sylvester Lika? här är Chuck:D
 Låna bilden av hans ägare Terese, hoppas detta är Ok annars får du säga till:) Han är me en som ska bära på saker! haha.

Sylvester
halvblodskorsning

 Sen fastna ja för en hund på blocket! Denna herre http://www.blocket.se/goteborg/Amstaff_22_manader_behover_nytt_hem_32110938.htm?ca=16&w=2 men då får ja verkligen se till o hålla mig hemma o spara pengar sen!;) Vill verkligen nu ha ett hus me en man o massa djur och knoddisar!:)

Ikväll ska vi på Thaiboxning!:)  whiie!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0