May Thai!

Nu har jag och Linda varit på thaiboxning och de va riktigt coolt! Dock va jag så himla blödig i början då två unga tjejer kom in o slogs för livet! ja Va så nära att gråta flera gånger om, kändes så fel! Men sen blev d äldre och äldre folk och riktigt hårda matcher! Vi satt där o hejja som små blå på alla australienare som boxades, va 3 st australienare med av nio matcher!:D Några blev utslagna på stört! Inne på arenan fick d bli lite drinkar och få upp stämningen lite mer! så hade en helkul kväll! Bara sånt man ser på tv! Har varit mkt  ja gjort nu 2010 och nu 2011 som jag innan bara sett på tv! Är så grymt skojj att få vara med om d i verkligheten. En otrolig känsla! :)


Barnen som slåss! D va helgalna!


d äldre! spännande match!


Jag och Linda med våra nya snygga Thaiboxnings t-shirtar!

Imorgon blir d troligen elefantridning om vi e pigga!:)

Pussa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0