Grattis Pappa!

Idag fyller min käre far 50 år och jag är tråkigt nog inte hemma o säger Grattis! Så stort grattis till dig pappa och hoppas du får en toppendag på födelsedagen och att Jocke kommer med en stor tårta till dig! tss! Jag Får fixa en feting tårta när ja kommer hem, e så himla sugen på både baka och gluffsa i mig!

Nu ska vi starx gå ut o käka här i phuket på en nyhittad underbar Thairestaurang! Nog lätt d godaste stället vi ätit på hittills och billigaste så d får nog bli vår´t ställe tills jag drar! Jag beställde in nudlar på thaivis, en Phad Thai och d e ju så underbart gott (på vissa ställen iaf). När vi va där börja vi prata me två svenska killar och d undra om vi ville sitta ner me dem, d var stamgäster där och det blev en supertrevlig och rolig middag med en massa skratt, d va riktigt flumma och roliga, så d ska vara, d va här på en bartenderutbildning!:)

Nej om man ska sätta på sig bikinin, dra ut o äta för att sedan lägga sig på stranden? Känner mig kritvit idag då d va några dagar sen vi tog sol då d vart mulet här! Så nu jäklaR ska ja smeta in mig i en massa cocosolja!

haha just d ja, ja har träningsvärk idag då ja gjorde typ 15 armhävningar igår, d e ju så d e pinsamt! Får nog köra på d varje dag! 

tjooooohej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0