Amstaff

Åh så mkt ja vill ha en amstaff nu.. Saknar hund jättemkt och nu ska ja ju hålla mig lugn när ja kommer hem för känns bara dumt att vara borta dessa två vecko när pappa o Rolf fåt ta hand om hästarna, när Liza och Madde gjorde d så va d ändå ok då d fick gratis hyra och hade mer vana! Men nu känns d konstigt att Pappa o Rolf har ansvaret!
 Men ska ja inte lämna mina djur på länge sen, inga längre resor och därför funderar ja skaffa hund. Bor ju perfekt och hade varit så mysigt o haft me mig hund när ja rider! Men d e ju Rolf som får bestämma det för är ju hans hus ja bor i, han prata på hundgård nån vecka innan ja åkte bara sådär så man vet ju aldrig!:) Och om ja ska ha hund vill ja ha en amstaff, d är den enda rasen ja känner mig sugen på, men d är väl för ja älskade Tila så himla mkt och jag tycker dem är så fina, haha dock ogillar min pappa dem hundarna fruktansvärt och tycker dem e asfula!;) Men smaken e väl som baken, delad!

Här är jag och Tila i somras!

Jag och Diesel längre sen också så underbar amstaff!


Båda Tila och Diesel var Liza och Maddes hundar men som d inte har kvar längre!:(

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0