23 år idag!:)

Heeej!:)

åh redan haft en toppenfödelsedag!:) Fast börja firas redan igår kväll då jag va Chaufför åt pappa och några arbetskompisar till Ed, där en annan arbetskompis spela trubadur:) Emma var gullig och följde med som sällskap!:) Kuul!:) Vi var på Eds restaurang och Daniel va riktigt grym och spela bara bra musik och ja hade gör trevligtl!:) Åh ja blev så rörd då Daniel prata ut till mig så alla börja sjunga ja må hanleva senare på kvällen, där stod ja nog röd som få i ansiktet och rörd till tusen! Sen spela Daniel en låt bara för mig! Såå fint, aldrig nån som gjort så fint för mig tror ja! :) När d va klart kom bartendern me en drink till mig, Han hade nog ett gott öga t oss för han glodde då hela kvällen och sen när vi skulle gå o betala maten ja o Emma åt så sa nejnej d bjur vi på!:) Såå förstå vad gulliga alla var!:) Fick nästan ont i hjärtat för ja va så glad att folk e så söta´!:) <3 Och tack Emma för du följde med! va supermys o kul!:)

haha innan på dagen så åkte ja ner t Emmas nya lägenhet och skulle hjälpa henne skruva lite, hahaha o gudars säger ja två blonda i samma rum och ska få ihop grejjer! haha ja kul va d iaf!:) Och en del fick vi göra om tusen gånger! Men d blev då super till sist!:) Va en fin lägenhet!:) Nästan så man själv blir sugen!;) Men ja skulle nog inte klara av livet i en lägenhet! Haha har ju försökt två gånger!;)

Nu har ja precis bakat tårtor!:) Blev två st!:) Så får se om d kommer några sen o äter!:)


Här är en helt egendesignad ja gjort helt från grunden!:) Den känns romantiskt! :D


Sen en vanlig gräddtårta slängde ja ihop med!:)

PussssA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0