Julen är över!

Hej kära dagbok!

 Vill bara säga att Hjälp va fort tiden går, julen är över och jag har inte hängt me, tiden är för snabb för mig!

Men  Jag Hade iaf en supertrevlig och underbar julafton me mina nära och kära!:) åt god mat, skrattade och tjötade och så fick ja massa julklappar:) Älskar min familj, dem är bäst! Ja fick av lillebrorsan en dieselparfym som lukta Wunderbart, sen fick ja ett UBERSNYGGT träns, påslakanset, skålar, kuddar, fin lykta, ljus, mr muscle Och av min älskling fick ja en massa bra grejjer, väckarklocka, skitsnyggt sängöverkasst, borste, toalettsaker o grejjer t Bubba och Jessie!:) Så söt han är som köpte grejjer till dem till o med!:D Tack älskling! och av mina svärföräldrar fick ja ett presentkort på Ikea för 500kr , galet!! så söta dem är mot mig! Är så oerhört tacksam för allt och för ja har så underbara folk runt mig!:) Men några julklappar ja inte fick som ja önska mig var mer tid på ett dygn, lite smalare lår, några centimeter längre och en hy full av lyster! dåligt, dåligt!;)

Annars har d varit mkt mys d sista me älskling och mkt jobb o utgifter me hästarna, fy fan tror ja e uppe i 16tusen kr bara denna månaden, hästar är dyra, tur ja jobbar på bäcke o tjänar pengar gräs:P  Känner mig så less när d kommer räkningar på´räkningar som inte är väntade och som är på flera tusen hela tiden, tär psykist på en! Blää.. kan dem inte brinna upp innan dem når min postlåda? va glad ja skulle bli då!:D Men men va gör man inte för sina älsklingar!


Idag har  ja o Bubba en lugn kväll hemma då våra andra hjärtan är på vift, Jessie är hos goa Erika i fengefors och Fredrik är i Sälen! Men båda två kommer nog hem i morgon hoppas jag! längtar! :)



O jusst d ja höll nästan på o glömma! I morgon köper ja mig en båååååt!:D En liten plasteka, alltid önskat mig en så nu äntligen ska ja köpa mig en, den har motor, åror och ankare!:D Superbra, så nu hoppas ja alla som läser min blogg e sugna på åka båt o njuta på sjön t sommarn, fiska, bada och sola, sweet!:D

nej Ha nu en fin kväll alla!

Pusss Nettan 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0