tvättmaskin!

Tjenis Penis!

ååå idag fick vi hem en ny tvättmaskin så nu slipper ja simma bland smutskläder på mitt rum! Tvättmaskinen har varit trasig ett tag och gud va ja längtat efter att få tvätta, vilken husmor ja är! Kan lova mn känner sig helt handikappad utan en, ja vill aldrig leva utan en tvättmaskin!;) Tvätta en tvätt direkt den va installerad, kunde inte hålla mig och I love it!:P  

Imorrn blir d övertid igen, har jobbat 7 eller 8 dagars övertid nu i april månad, och känner mig därefter också! Gott att d är kort vecka nu igen och på fredag på jobbet bjuds d på smörgåstårta på jobbet, yammi!

Honey har vart här idag me, får passa på umgås för snart försvinner han ifrån mig! buhu! Vi käka tacos och kolla på Wanted, nog 5e gången ja ser den, men den e en av dem bästa filmerna ja vet! Om ni inte sett de den!:)

nej dags o gosa ner sig här!
sov så gott o dröm massa sött!
Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0