Ingen fisk!

Heeej!

Wow vilken sommarvärme d varit idag, hur uuunderbart som helst! Legat ute i bara trosor o bh svettats och fått lite färg på min vita kropp, lycklig:) Ja har passat på o njutit så mkt ja kunnat idag då d är jobb i morgon, suck.. Men denna veckan hoppas ja på massa övertid då ja behöver ett pengar till förbannelse nu om ja ska ha råd o fixa allt ja vill ha:)

önskar ja kunde vara såhär brun igen!;) Men sker nog aldrig!


Sen kom älsklingen min hit på fm och vi tog oss en promenix me Jessie hängandes i fötterna och begav oss mot hålevattnet och kasta lite!:) Hade dock ingen fiskelycka alls!:P Trodde ja hade napp 5 gånger på samma ställe men så va ju inte fallet för till slut fastna ja på stället!:P Så depp ja blev, haha trodde ju d va gammelgäddan som va o smaka på den varje gång den åkte förbi och inte ett träd!;)! Till slut gav vi upp och vandra hemåt igen och fixa grillmat och grilla, riktigt gött!:)
 Sen planera jag och Älskling en massa om huset! <3 :) Myspys!

Förövrigt går Hästarna på d stora ytorna nu och mår underbart verkar d som!:) Haha Chuck Norris va så rolig förut när ja skulle fylla på vattnet me slangen, då tog han den ifrån mig och höll i den själv över karet! hahaha tokhäst!:) Älskar mina hjärtan!<3

Nej nu ska ja tagga för jobb och gå o schlafe!:D

Nattinatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0