Glad Påsk!

Glad påsk till er alla!:) Hoppas den varit super!:)

Min har bestått av en långpromenad me Jessie i skogen och i solen på morgonkvisten!:D Sen blev d ridning på Chuck, pappa hjälpte mig, han skötte sig super, inte alls lika spänd idag som sist och inte ens ett försök till att bocka eller skjuta rygg!:D Glaad! Sen träna ja Sylvester men blev lite mas för skulle pröva tränsa han nu igen och det gick inte alls bra, han bara kastar me huvudet! Haha pappa va me o hjälpte och vi försökte väl i 20 min? Häääst! Men till slut hade han både på sig träns och sadel och vi gick ut o gick en sväng och han skötte sig fint idag!:)

Sen bar d upp till pappa och börja me ett litet projket ja har, d är en gammal träsoffa ja ska göra ordning, mega sleten men den ska gå o få fin!:D Har använt värmepistol och kniv och skrapat ner den idag och ser redan mkt bättre ut!:) Ska bara slipa på den sen ska den målas i antikvitt har ja tänkt mig sen ska ja sy en dyna till den, kul o pyssla!:D Den ska få stå troligen i mitt framtida kök! Här är den, luckan man sitter på kom ej me på bild men d finns en iaf!;)



Nu väntar ja på min älskling ska komma då blir d filmmys, ska se om han e sugen på upp tidigt imorgon o ro ut på båt p rumpesjö! hade ja tyckt varit mysigt, dock hugger nog inte fiskarna nu då d e lekdags men en kan alltid försöka!:)

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0