Glaad!

Hej Bloggen!

Ja har varit på väg o skrivit så många gånger men sen bara näääe tar d sen:P, men nu så e ja i farten igen!:)
För idag e hon glaad! För d första hade ja en supermys kväll igår då M kom hit och vi börja kolla på Prison Break! Den har ja velat sett superlänge så nu blir d äntligen av!:) Verkar skitbra!:) Vi kolla fram till 03.30 på natten så ja känner mig ubersleten o huvudvärk  just nu då ja va uppe me tuppen! Så ska nog upp o gosa ner mig en, två timmar till för att va pigg till sen!:D För då blir d Löshoppning! Yeeey,:):):):) har ja sagt ja ska åka på de se Januari eller?;) Ska bli dretaskojj! :)

Det blir Chuck Norris jag åker med om han nu går få på transporten då han måste haft en mardrömsresa hit! Stackaren, men hoppas på d bästa och att han ska gå in!:) Liza hänger med mig, så snällt och roligt! Då ja trivs att hänga me Moster min!:) Hon klippte även Chucks man igår men han kunde inte vara still för fem öre så hon hade d tufft! haha men d blev gör fint tycker jag! sen testa ja sadel och benskydd och han blev så SNYGG! Bah han ser ut som en tävlingshäst! :D Her ser ni man och snyggingen!



Testa även lägga sadel på Sylvester och gick ut me! Hahaha herregud ja blev livrädd först då han bara börja flyga runt och ja fatta ingenting! Men sen när d va rodeo i grimskaftet då fatta ja ju att d va sadeln! hahaha.. Han hoppa verkligen som en tok och försökte få av sig sadeln! ;) Men sen lugna han sig! Mysko för ja har haft sadel på flera gånger så han hade nog nått cpryck igår!
......................................................
Sen förra veckan så besteg ja och Jonas en mount everest gran! Askul, haha visst e ja en mogen 23 åring?:P Men va fasen lite barnasinne måste man ha! Ja va nog en snigel på att komma upp och så klättra ja aldrig högst upp för d våga ja inte då grenarna va så glesa och tunna men Jonas va uppe på toppen!:) D va ett äventyr må ja säga!:) Såå höögt! Hade en riktigt flum dag!

Sen i fredags va ja i Uddevalla, skulle hälsa på älsklingen men sen sa jonas att d va ganska långt o åka och så skulle han greja lite i skogen hos nån i uddevalla så d blev aldrig av att ja åkte hela vägen t Lysekil!  Kanske Roligare o hälsa på han om d inte blir ett snabbt hej kanske! Men saknar han som böveln! Min snälla lille pojke! :) Shoppa lite i Uvalla med, ett superfint DYRT träns som INTE passa! Lite surt! Sen benskydd, och ett fleece set blev d till Norris!:) Sen köpte ja högtalare som brorsan lura på mig som inte heller passa i min bil! hahaha så jaa e ingen bra handlare!;) ska nog hålla mig borta från affärer framöver!

Detta är iaf tränset som ja verkligen superälska! Så himla snyggt!


Just d ja nu har ja deklarerat och jag får nästan tillbaka 8000på skatten! Fasen va gött!:D Helnöjd! April lönen ser ja verkligen fram emot då d blivit nästan full månad och en del övertid! :D Längta!

Nej nu ska ja piggna till på nått vänster!



puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0