Fredagsmys!

Gokväll:) Nyss hemkommen från Emma, vi har haft fredagmys me lite godis, chips, film och så var Jessie med, trevligt att komma hemmifrån lite och tycker Emmas lägenhet är så mysig, nästan så man blir sugen nu igen o ha eget!:)  Vi hyrde film på konsum i såndär automat, skitsimpelt och coolt och kosta bara 29 kr!:) D blev en skräckis, så stod det iaf, Triangle, men så läskig va den inte som tur va, haha men den va helskum så ja vet inte va ja ska tycka!:/ Men alltid lika trevligt o umgås me Emma borde bara göras oftare!:P

  Bah Ja e så sugen på att se den nya westernfilmen med Megan Fox, även om ja e brud så tycker ja hon e sååå läcker, och hon i en Western film vore nog något o se! Jag Hyr nog den i morgon så blir d lördagsmys också
;), fast me Markus denna gången!:)


Bild från Australien, Underbar tid i mitt liv..:) sakna.

Känns helfel att ja ska upp 05,.30 imorgon på en lördag och jobba, slutar nog kl 16 eller 17 hoppas jag! Hoppas dagen går fort så ja kommer hem till mina försummade älsklingar! <3

Nu ska ja gosas ner!

´pusspuss




Kommentarer
Postat av: Eme, <3

Svar: När man minst anar det händer det! Tsss ;)

Tack :) Hon e riktigt duktig (a) Pussssss! <3

2011-04-17 @ 02:20:01
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0