fet som få!

Nu flöder fettet efter att ja malt chips, dipp och choklad helt ensam till en film! Markus skulle varit med men han va tvungen o åka på möte så jag fick käka för oss båda två ist!  :P Inge skönt nu i efterhand, kommer inte ur sängen, päsarn!

Idag blev budet klaaart, tror ni ja e lycklig? hihi.. dock ska bara lånet igenom nu också sen är d bara för mig o M o flytta in!:D Ska bli supermys!  Vi har så mkt planer och så mkt vi vill göra, ja e bara rädd att ja inte ska trivas, ja har ju lite svårt me folk runtommig, folkskygg! Och Långed e d ju folk överallt! kommer bli hårt men en vänjer sig väl!:) Spännande ska d bli i vilket fall!:)

Denna ska Markus få från sitt jobb, ismaskin, lyx!:D


Hade en så mysig dröm inatt, drömde att ja fick en RIKTIG son! hihi.. Ja har inte drömt en enda normal barndröm under hela mitt liv, antagligen har ja fött konstiga saker så som aborrar, minimörka grejjer, barn som varit som skelett, ja har tappat mina barn, svält dem osv osv.. Hemska drömmar me andra ord, men inatt va d så fint allting så kanske betyder att man mognat?:) Åh efter min dröm så längtar ja massa! haha..



Nej nu ska ja snart nana, saknar min M här! Ja e kär!:D tss!

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0