Frisörn

Just d ja har glömt bort att ja gick till frisören med mitt fina (sletna) hår förra veckan, och tyckte sjäv att ja såg ut som en barnrumpa när ja gick därifrån, ni vet sådär rakt av! Inte så snyggt!!!, ni kanske har så och passar i det men d gör verkligen inte jag!, okej hon va bra på klippa men ja borde nog ha varit en 60 årig tant me kort hår innan ja gick dit eller en liten unge! Nej fan va taskig ja är! Hon va en underbar människa och duktig och håret växet väl ut igen hoppas ja, så nu fick ja bättre samvete! Färga också och det blev denna flicka ubernöjd med, så man kan säga det gick jämt ut trots allt!:D


Hitta en bild på mig när ja sprang in en snabbis efter hagfix en varm dag förra året, kommer ihåg att ja fastna i spegeln bara för ja tyckte min mage såg så vältränad ut just då, men d kan ja ju säga att den inte är i år, buhu! Måste börja träna! Och Gummistövlar är Ett måste för varje flicka på landet!;)



Nej hur gick d me min tidiga natt...? Inte alls bra. Borde sovit för 2 tim sen!

Gonatt! 

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0