Världen är liten!

Heejhopp kaninhopp!
Igår så träffa ja en engelsk kompis, en som vi träffa uppe i Nooosa sist ja va i Australien! och fick veta d i rättans tid då ja va så trött på Melbourne igår, haha så mötte upp han ute på krogen och hade ett par drinkar och tjata!:) Så roligt o träffa folk man träffat förut!:):) Hade en riktigt trevlig utekväll och jag hade på mig en ny klänning ja köpte här i melbourne, jättefin, kände mig så elegant o fräsch! :)
Jag och min rumskompis har varit lite överallt och besökt en massa sevärdigheter!:) Åkte upp i ett jättehögt torn, skydeck, och utsikten va helgrym! Man såg över hela Melbourne och shit va stort det är! De va skitkul!
Sen har vi besökt en byggnad som hyllar militärer.
Varit i Botanic garden och gått runt o kollat på allt, större än sydneys men gilla sydneys mer!.
Besökt det finaste bibliotek som ja varit i, där ja även såg Ned kellys dräkt som han använde! D e inte varje dag man får se nått sånt i verkligheten!:)
Så haft toppendagar där ja sett mkt, men om ja ska vara väldigt ärlig så gör min rumskompis mig deprimerad, jag pratar, skrattar och är mig själv, och om ja berättar nått ja tycker varit spännande eller hur så kollar han bara på mig! Så då är d inge kul att berätta något eller s'ga natt alls! Inte nått positivt kommer d från han heller, inga känslor för nått visar han, helt tom, ja vet inte varför men han är konstig! Väldigt konstig jag kan inte prata me han för fem öre, världens temperament har han med! Ja packa till o med mina grejjer igår för tänkte flytta ut men sen vägra han att ja gjorde det! aja, drar på lördag o de ska bli gott!:)
Botanicgarden
Botanic Garden!:) Där ja råka somna förut!;)
Soldatbyggnaden
bibliotek
Ett rum i biblioteket.
en bild ja tog från skydeck!:) silken utsikt det var där uppifrån!
Blivit sjukt beroende av SUBWAY med! Mmmmmm...
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0