sista dagen!

Hej!

nu sitter ja pa biblioteket, sista timmarna har i Melbourne, haft riktigt bra sista dagar och sol har d vart med!:) Underbart! Igar hade ja en riktigt roli utekvall me massa skona manniskor, mest fran Irland!:) Var forst pa ett superfint hostel sen bar d av te en bar! Blev en aning mkt for mejj da d bjods hej vilt men var i fint skick hela kvallen o minns allt, ja brukar ju va sa dalig o fa minnesluckor men inte denna gangen!:) drack jegerdrums eller hur d stavas och sa jakla gott!:)

Nar ja skulle ga hem pa natten sa blev ja forfoljd igen!!??, varfor ska ja alltid raka ut for alla konstiga folk? Haha denna gangen var d en som forfoljde mig pga av min rumpa!!!??? Han fraga om han fick ta pa den! ackliga jakla folk d finns overallt! hade inte haft en chans om han forsokt natt da han va en riktig biff! Men folk fanns d ju runtom sa kande mig trygg! Battre ute pa landet sig inga folk som jagar folks rumpor dar inte!

kl 21 gar flyget till Cairns och tror d tar runt 5 timmar. e framme vid midnatt sa vill ju t att ja ska hitta ett hostel med, ingen som moter mig och aldrig varit dar forut sa d ska bli spannande om ja far sova inomhus inatt! haha!:) Far hoppas pa d basta! Fick betala 160 dollar sa tyckte ja kom undan ganska billigt trots allt:)
 
Jusst d igar kom d ocksa fram en kille till mig och laste en sida ur en bok, d handla om Karma, ja hade en konstig kansla i magen efter han gatt och det berorde verkligen allt han sa! Sa folk var snalla och trevliga och ge mkt i livet, du far igen det! Tror han ville gora varlden till en battre varld, det var vackert!


Nej nu ska ja ut o lagga mig lite i solen lite innan ja forsoker hitta till flygplatsen!

Kyssohej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0