ooo drommer mig bort!

Jaaa, gud va ja vill ut i outbacken nu!:) Kolla pa massa kurser och det verkar helt helt underbart! Men kostar 10.000 da e d i 11 dagar! Gash ja har san angest! Hjalp?
---------------------------------------------
Nar ja lamna bibloteket forut sa blev ja forfoljd och helt plotsligt grabbar han tag i min hand o kysser den, flera ganger om o kramar mig o vagrar slappa. Pratar en massa strunt som gor bara att ja kanner mig acklad, nar han sa att min pojkvan borde vara valdigt lycklig sa drog ja till med det far vi verkligen hoppas han ar och han vantar pa mig nu! Har ingen pojkvan och ingen som vanta pa mig men blev sa himla radd, och till slut slappte han mig! Killar far garna vara gulliga men inte forfolja en o pussa o krama en sadar! uuusch! Men ja har nog tuffat pa mig litte nu!:)
Var en som forsokte kyssa mig ute pa krogen igar med bara sadar! Nej tack....
Jag ska nog bli lesbisk!
De var allt..
jusst d ja forlat for min andra roriga inlagg me texten men gar inte andra sa d blir normalt! Natt mysko!
Nattinatti gott folk!
pussa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0