Flum tur till regnskogen!

Heej! Ja igar vakna ja upp, tamligen bakfull kan ja lova och min rumskompis undrar om ja vill hanga med till regnskogen, haha ja flyger upp piggare an vad ja tror o slanger pa mig klar o fixar och s=sager sjalvklartt ja e redo! sa dar blev d snabba ryck,  vi gick runt ett tag for att hitta nanstans vi kunde hyra bil och till slut hitta vi ett toppenstalle och vi blev sakert kvar dar i 40 min! :P Sen fick ja nr dar till en fruktplockarfarm av honom me, han va sa himla go o rolig, till sist efter massa flumt snack sa fick vi till slut en bil, och vi hyrde en liten hyundai:)

Haha direkt vi var pa vag sa visste vi inte var vi var pa vag! hahaha, vi korde vilse, jag laste kartan fel och jag va nervos som ett asplov att aka me en annan blond tjej pa vagarna som inte ar som dem hemma! Men efter fela vilseakningar och skratt sa hitta vi till regnskogen och guuuuud sa vackert d ar! jag skulle vilja bosatta mig i en regnskog Nu! haha.. Men ska ju ut o overnatta dar nar vadrret bli battre, idag sporegnar det! vi gick runt dar i 2 timmar kanske och bada aven i vattnet som rann igenom! Myss, sag massa fiskar ocksa!:) Jaa d va en upplevelse! :) langtar redan tills nasta gang ja ska till en regnskog!:)






Bakfyllan berodde på att ja gick ut me några snubbar dagen innan och ena av dem tjäna 48.000 i veckan!!!! Så han betala ALLT! Haha kan lova ja hade d lite för bra me dem! Sen när ja skulle dra hem så visste ja inte riktigt och vilket håll mitt hostel låg åt så fråga en taxichaufför och då körde han hem mig gratis! Så den kvällen hade ja ganska mkt flyt! Men den snubben som tjäna så mycke tror ja blev lite för glad i mig, han bor på andra sidan Australien och han tyckte ja skulle åka dit, han betalar sa han! Men d känner ja nog inte riktigt för...

Idag känner ja mig väldigt ensam, men d gör väl vi människor ibland för inte är ja ju speciellt social av mig heller, haha, sitter hellre på mitt rum o äter än nere me dem andra? Är väl men efter man växt upp som man gjort! haha.. Nej nu ska ja nog börja fundera på mat, krokodil kanske?=)

Puuuuusss!



Kommentarer
Postat av: Emelie .

"Nej nu ska ja nog börja fundera på mat, krokodil kanske?=)" Vafan! Vad är det för mat du lär dig att äta? O.o Haha!

Fina bilder och du är nog den smartaste av många :) Gällande kartan och de då ! ^^

Haha, kraaaam <3

2010-11-17 @ 02:17:25
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0