Back in Town!

Ja da va man tillbaka i Cairns, tjejerna trivdes inte jattebra och ville aka valdigt snart och jag va inte sa sugen pa bli sjalv sa fick vi gratis lift till Cairns! Inte helt fel!
Men jag trivdes dar pa landet och hade onskat d me gjode det, men kanske inte pa just det stallet, gubben var knapp! hur kommer d sig att alla Australienare e sa speciella i sattet? Gillart inte alls! Sa ja tror ja far knacka min drom om att hitta en cowboy har! illa..

Har shoppat idag, d a d som a d varsta nar man ar i en stad! Shoppingen. Man vill vara stormriiik,! Kopte mig en ny bikini da min ar inne pa sina sista levnadsdagar sa d va ett nodvandigt kop!Sen en snygg klanning som ja tankte ha pa mig ikvall nar ja gar ut o ater middag!:) Fick en gratis middag ute nar ja boka mitt hostel, och idag stod de nagot om blind date, fatta inte riktigt men bast o vara uppkladd! haha..:)

Men nu har ja bestlutsangest och lite hemlangtan, vet inte hur ja ska gora riktigt! E sa sugen pa krama hastarna o traffa alla hemma innan ja aker till thailand! e ju anda tva manader kvar till vi ska dit sa da kan ja ju lika garna ha ett break hemma i vinterkylan. Bara att d breaket kostar mig 10pappa! Inte kul.. Sen 6-7papp t Thailand, sa da far verkligen tiden hemma vara kvalitet!;). sa om ja kommer hem vill ja garna jobba d mesta av tiden sa ja kan fylla pa kassan litte!:) Hade vart gytt! nej nu ska ja lagga mig i solen! sen om d ska vara fint vader imogon sa ska ja boka en grejj!:P Da har ja gjort allt ja velat gora har nere utom en grejj! Och tror inte d blir att ja kommer kunna gora den om ja drar hem,, det a fraser island!:( Men finns ju alltid turistvisa att aka hit ner pa for e ju bara 22 ar annu sa har forhoppningsvis lite tid pa mig att atervanda i livet for att gora fraser!;) Men annars har ja inge mer "masten" har nere utan kanner mig nog ganska redo att aka hem.

Pusspuss!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0