Alskar redan cairns!

Tjoooo!

I m in love with Cairns, redan!:)

Ja idag ar man i cairns efter manga timmars vantan o flyg! haha satt pa flygplatsen over 7 timmar igar for allt va sa forsenat sa! Landa har kl 03-04!:) Dock fick ja halla mig vaken till kl 05 pa morgonen for forst da kunde ja checka in o slippa betala for 'natten' och jag ar mkt nojd over mitt hostel!:) Ligger precis vid 'havet' som forovrigt ar helt uttorkat, vaxer gras i de till o med, hahaha! Men d kunde varit valdigt fiint! Ja har en stoor lagoon utanfor med, den storsta poolen ja sett som de bara ar att hoppa i o bada i, fritt for allmanheten och det ar saaa vackert! Kanns som paradiset, klart vattet o palmer och bara helt grymt!:) finns massa bbq overallt sa om man e sugen ar d bara att sla pa grillen, sen har dem utegym som ocksa ar gratis att anvanda for alla sa ska nog dit o trana magen innan ja lagger mig!:) O varmt och underbart ar de med har!:)



lagoonen:)

Var igar o fraga om jobb pa ett annat hostel och verka ganska lovande da d var troligen nagra som skulle aka snart, isf jobbar ja for gratis boende sa som ja gjorde i Noosa:)

Sen har ja traffat Linda nu med!!:):) Haha ja va nervos, nog for forsta gangen sen resan borja och det var for att traffa henne! Men gud sa gott o se henne igen, haha och vi ar lika vita och hon har anda varit har i 6 manader sa d kandes me skont o inte va helt blek sjalv :P Men ar inte me henne an da hon fortfarande reser me pojkarna och jag kan ju inte resa me chris langre da han fortfarande e arg pa mig :( men men thats life!..

Men Linda kommer t mig imorgon tror ja!:)

Forovrigt trivs ja super att resa runt sjalv och allt har gatt smartfritt an sa lange!:)

Nu ska barriarrevet och skydive bokas i dagarna och finns aven hur mkt andra aventyr som helst att gora har uppe sa blir nog en del utflykter! Ska bli underbart!:)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0