Nimbin

Heeejsan!

Nu har ja inte vart den snabbaste i varlden pa uppdatera har,men va sa att d inte hande alltfor mkt i Noosa sa vi lamna stallet i Torsdags och begav oss till nimbin, gissar pa att flera av er har hort talas om d stallet, om allt galet som forsigar dar. haha och kan nog saga att d mesta ar sant! Kands som att komma till en helt annan tid, Hippies overallt! Alla sag ut som d bott i skogen i alla sina ar!:P och sletna till tusen!
 Vi akte dit pa festival, och tro inget ont om mig nu men d va en Hampafestival dar d ville att graset ska bli fritt i landet och borja anvandas mer!
http://nimbinfestival.com/
Vi skulle jobba pa ett stalle som va helt nyoppnat for att fa ha vara bilar dar och for att fa gratis mat! Men blev inget jobb alls nastan for kom valdigt daligt me folk for att alla va sa klart inne pa festivalomradet. Vi gick aldrig in dar, men sag dock paraden genom Nimbin o d va grymt:) Trakigt nog hade ja inte me mig min kamera sa inga bilder darifran alls!:(

Men i Nimbin fanns d skummaste folket ja sett i mitt hela liv, men alla hade sa go installning sa d va bara mysigt dar:) Don't worry, be happy!:) Nimbin hade helt helt underbar natur ocksa och skulle absolut tanka mig aka tillbaka dit o bo! D va Tropiskt!  Va dar 3 natter och sov i en van, 3 pers sa va ganska trangt:) Men va skojj:)

Nu har ja begett mig till Byron bay!:) Verkar grymt mysigt har! Valde d billigaste hostlet for att ja borjar bli jattefattig, far se om ja overlever tills ja aker hem! Men detta hostlet alskar ja redan sa kommer nog fa en grym vecka:) Hoppas Linda och Chros kommer nan dag! D ar kvar i Nimbin an.:)

nej nu ska ja se den andra Twillight filmen me nagra fran Hostlet:)

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0