Jockey?

oh tank om en av mina flickdrommar blir verkliga...

 haha ville alltid bli jockey nar ja va yngre. Alska fart me min Shatterport, o bruka bade tavla me far o bror hemma pa vagarna o i skogen! jaklar va d gick jamt, tror pappa eller om d va jocke matte upp en gang att ja sprang i 55km/h, nu vet inte ja om detta ar snabbt me hast men d kandes som ja red i all varldens fart me alsklingen!

Idag fick ja iaf en kontakt har pa hostlet, en gubbe, som hade en bror, och brodern va en framgangrik jockey! han tjana manga miljoner! :) Sa denna gubben ska ja kontakta nar ja kommer tillbaka till Aus igen sa ska han visa mig lite stall och forsoka hjalpa mig fixa ett jobb som strapper (skotare i galoppstall), man jobbar mot att man blir upplard!:) Han tyckte ja har perfekt size pa mig och eftersom ja e sa gla i hastar och gillar fart sa vore d underbart att prova pa, sa en har gjort de iaf:) Vem vet d kanske ar mitt kall;) Men att bli riktig jockey 7 ar!:/ Men om man verkligen vill gora d sa ar d ju ingenting!:) sa prova pa ska ja absolut gora:)

jockey

Idag har ja troligen simmat i Aus hav for sista gangen denna gang, va helt underbart o njot verkligen av varje stund! vattnet va varmt o helt klart o fiint, solen los varm o sand mellan tarna! mmmmmmm!:) Aven glassat vid poolen, ocksa jatteskont:) Sen ble d nudelbox o film!:) Nu vankas d 12 h i en buss. Blir 3e natten ja tillbringar pa vagen i greyhounds bussarna o dem e inte allt for bekvama kan ja lova!

Aja sa iman ar ja framme i Sydney! Snart ses vi dar hemma:)

Pusssa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0