Rumpan bar!

Hej o haa sa d kan ga!;)

haha idag hande mig en san pinsam grejj!, hehe jag jobba i en kjol och i ett rum var jag ganska iakttagen av ett par som satt bakom mig i en sang o kolla nar ja jobba, sa helt plotsligt tyckte ja d kandes som min kjol akte upp lite for mkt nar ja bojde mig fram sa kandes som ja blotta mina skinkor och det ar ju inge bra, 
 sa nar ja snyggt o smidigt skulle forsoka ratta till kjolen me en hand o latt frambojd sa rakar ja dra bara lite lite for hart i kjolen sa den istallet aker ner at fel hall och landar runt mina ben!haha dar star ja som varldens miffo me rumpan bar och framatbojd at deras hall och forsoker dra upp kjolen snabbare an blixten nar jag hor hur dem sitter o smafnittrar bakom mig! hahah ja holl pa skammas ihjal! skratta sjalv hejdlost och gissar pa att mitt ansikte var en skinande tomat! Smet darifran sa fort ja bara kunde, men sjalvklart ar dem kvar pa hostelet o ger mig smaroliga blickar varje gang dem gar forbi mig! Ajaaa sa kan d ga!  skammigt skammigt.....

Sen sa raka ja skara upp min arm pa en taggbuske av natt slag idag pa jobbet, och nar ja visa det for min arbetsledare sa hon ga direkt o hamta forsta hjalpen o ha pa d o d medlet, tror ni man blir skrajj nar de sager sa? Da va denna vaxten giftig! Men inte fatt nagon reaktion annu sa ja hoppas ja klarar mig fran det!

-----------------------------

Igar var de a\ven varldens partajj i vart rum, vet inte hur manga vi var dar egentligen, sjalv drack ja inget alls, valjer alltid fel dag o inte dricka pa for att ALLA verkligen drack! Men hade d valdigt trevligt trots allt:) Men ar valdigt trott idag, tystna pa rummet alldeles for sent! Tror allahade en toppenkvall igar:) 

 Sen tar ja tillbaka det ja skrev om tjejerna i vart rum,(haha nu kom ja o tanka pa yrrol, namen har jag sagt det? da tar ja tillbaka det!;) ) ena hade nog bara en dalig dag igar for annars har dem vart valdigt snalla nu:) Forsta gangen vi har tjejer i vart rum har forresten, kanns jatteroligt:)

-------------------------------------

Idag ar d regn igen, suck! Langtar tills looordag da blir d beachfestival!:):)

Pussohej!




Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfan, så jävla roligt, och sååå jävla typiskt dig!!!! faaan vad vi skratta!!!! det var det roligaste vi hört på länge!!! :) du är så gullig :)

2010-03-11 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0