SOMMAR!!:)

hahaha hjalp vad chockad ja blev att jag fortfarande har lasare kvar fast ja inte uppdaterat har pa ja vet inte nar! haha sa nu blir ni nog sjalva chockade nar d ar uppdaterat! Era talmodiga jaklar!;)

ja o tila:)

Idag ar ja pigg som attan eller om ja e overtrott! iaf sa sprudlar ja av energi, kan ju kanske bero pa att ja kanske vrakt 15 kanelbullar sa lar ju ha sockerkick! Guuud kan kanna hur fettet kommer dessutom! haha kommer inte ihag om ni minns mitt allra forsta inlagg att ja skulle trana sa mkt o bli saaa fit?! Men hur gick de? haha viktuppgang pa 6kg i australien, haha da har man d nog lite for bra;) hihi, men d blir d nog snabbt andring pa bara ja kommer in i nagon slags vardag! For just nu ar mina vardagar ganska onda om tid! men ar roligt d, att man alltid har att gora:)

Helgerna sen ja kommit hem har varit otroligt underbara! En helg for ganska langesen nu sa gick jag Madde och Emma ut! Vi grilla forst hemma hos Emma o spela kort o hade allmant mys. Madde o Emma hade ju druckit hela dan o ja kom ganska sent sa fick ju agera svamp, o ja hur sluta d? haha blev en kalasnettan, men fy sa underbart roligt ja hade me d basta toserna:) Vi drog t habol pa torgny Melins o bugga jarnet!:) haha ja d va en oforglomlig kvall iaf:) Dock maste nagot ha hant mig i Australien, da brorsan min sager ja har borjat springa fran pojkarna sa fort nan vill prata me mig, hande aven denna helg som va pa midsommar!  Ja d va helg 1.



Helg 2: sa drog ja me Erik och Johan pa bodybuildertavkling i alingsas, d va grymt skojj! man fick se mkt muskler sa nu ska min framtida man va muskulos;) haha. Nej da men d va spannande, men kanns lite som dem ar djur som domarna ger poang till da d visar upp sig, ja som en utstallning, men d e val va de ar kanske!:) Annorlunda och Kul, hoppas ja d blir fler av;)

bodybuildertavling alingsas.

Helg 3: sa drog ja o Johan, Yasmine och Erik t Falkenberg, vi fick natt ryck o bara hyrde stuga dar nere, drog ner pa freda kvall, haha vi hade ju planerat sol, varme ligga pa stranden och bada, men kan ju saga att man aldrig ska planera;) Stranden va den mest ode ja sett och d va verkligen svinkallt och d smaregna! haha sa inge sol o bad dar inte, men vi hade grymt kul i stugan! Haha tror den ena va fullare an den andre! O d gav ju resultat dagen efter d alla va kanonbakis, uscha! De dagarna vill man aldrig mera dricka!:P men iaf vi tog oss ork och akte t Ullared, min forsta gang ja va dar, och som alla andra karringar sa alska jag det! hur mkt som helst att titta pa och kopa! sluta me att ja raka kopa hela bilen full i grejjer sa ja o Yasmine fick sitta o trangas dar bak i all brote! Mkt trevlig tur:)

Falkenberg!

Sen helg 4 som var Midsommar sa va ja Me basta Emma o Madde igen<3, Emmas familj bjod in mig pa mat pa dagen o ja vart sa lycklig:) ja akte tidigt t emma for hon behovde hjalp att kla midsommarstangen, haha nar ja kom dit sa va midsommarstangen pa kanske 40 cm! hahaha men de tog sin tid;) men kul va d:) Sen blev d midsommarmat for hela slanten och sjalvklart nubbe och nubbevisor me mkt harligt folk! efter det blev d tipspromenad som jag inte vann! Och efter det drog vi t Grebbestad!:) Jag, jocke, Rebecca, Emma och Madde va sa snall o korde! Tack gumsan!:) grebbestad va riktigt roligt! :) Va i nan stuga forst sen hamna vi pa en pub o satt dar nastan hela kvallen o tjata!:) tack alla for en underbar midsommar!:) <3 

midsommar 2010
Midsommar jag och Emma



Ja vad har annars hant?  jobbar standigt o sa har ja flyttat upp t lillstugan:) Stada dar forst o kan ju saga ja hitta torra doda rattor, inte fullt sa mys! men nu e  d skinande rent o rattorna haller sig i vaggen;) man kan hora d pa kvallarna, pa natt vis tycker ja dock d e charmigt, men sa e d ju jag ocksa! Har aven ridit upp hastarna t pappa, tva ganger!! da d smet forsta gangen o ja fick da ga upp 05 pa lediga dag, da va ja inte alltfor glad! men d gick fint o fa hem dem o fick mig ju en harlig morgonpromenad:)

Har va ja o bada topless mitt ute i skogen, men da kom en gubbe! Pinsamt och otur! men han vart da nojd, syntes lang vag! Blaaaaa!



Annars har ja nastan vart me Madde o Liza konstant och jag vill bara saga jag alskar er! Ny forgyller min vardag t max! Alltid lika flumt o roligt!:)

madde och Liza

Nej fasen om en snart ska natta!

Jag fangade en tjej en dag
Men tjejen slank ur sangen
men lika glad ar jag for det
For vi fortsatte sen pa angen!
 
haha

gonatt!

pussilipuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0