Vattumannen

...::::Vattumannen::::...
haha idag blev ja hur fascinerad som helst da ja kom fram till att alla runt mig ar vattuman! hur otroligt ar inte det? jag traffar aldrig vattuman annars och tror d ar dem jag verkligen trivs bast med for d har samma urusla humor som mig, sa va 4 st pa min maskin, haha kanns som det ar odet, dem samlar ihop oss vattuman nu pa ett stalle for vi ar amnade till nagot stort!;) snart...... haha.  

D som nagongang last om vattumannens tecken, sa kan ja saga att nastan allt stammer in pa mig. Laste ocksa nyss vad som fangar en vattuman, och det ar genom humorn och ja det stammer nog, jag skulle vilja ha en pojkvan som far mig och skratta mycket o lange!:)






...::::2012::::...
Sa laskigt, ja o en arbetskamrat diskutera detta om ar 2012 da det ar meningen varlden ska ga under, haha men vi kom fram till att mayafolket troligen fick slut pa grejjer att skriva pa eller rista in sa att d bara inte kom langre, d tankte sakert d ar ju sa langt dit sa d kan dem fortsatta me langre fram me;) MEN sen efter ungefar 20 min sa satt ja o kompisen och laste vetenskapens varld (varldens basta tidning enligt mig). Och helt plotsligt star det 2012 over en hel sida! och det star d ska bli stormar i solen! da kande vi att d nog ar nagot galet me ar 2012 iaf, varfor skulle vi annars lasa det efter vi diskuterat undergangen! 

Vad tror ni gott folk? tror nu pa jordens undergang ar 2012? Eller bara att d ar natt stort pa gang ar 2012?

http://www.2012forum.se/

Iaf sa ar d dags o borja leva livet nu!  



helgen har ja stort angest om, om ja ska aka t varberg o hasla pa mor o ga pa rockfestival, eller vara me Emma o Madde o spana pa volleyboll, eller ga pa bunkerfestivalen eller bara vara hemma o slappa for ev kommande overtid nasta vecka? jobba overtid idag och kan handa d blir imorgon med:)  

Nej nu ska ja dra mig t lillestugan o se pa lost;)

Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0