Baldersnäs

Hej!:)

Denna helgen fick ja rycka in och jobba på Baldersnäs :) Christian ringde mig i fredags och undra om jag ville jobba på ett bröllop, haha kan ju säga jag inte kände alltför mkt sug men sen sa tacka jag ja iaf!:) Det ar ju pengar och så var det ju 2,3 år sen ja var där ute sist så ja hoppades på d blivit bättre!

Så jag började kl 15 på lördag.!

så vackert d blivit där ute, hela stället hade fått sig ett ansiktslyft, d hade renoverat om i entren, i receptionen och alla toaletter var omgjorda, mycket fräscht:)! Men jag kände ju inte igen mig alls nästan utan var ganska vilsen och med alla nya folk så Nettan var grymt nervös! kände mig helt som en främling och jag visste inte alls var ja skulle ta vägen men senare kom två tjejer ja kände sen sist ja jobba så då flöt allt på super sen!

Hade ett bröllop på 90 pers som skulle ha trerätters, för att inte jobbat me det på 2-3 år så tyckte ja d gick skitbra och hade grymt roligt, har nog saknat d lite:) Fick massa beröm av gästerna med! Men så tufft d var emellanåt, för där d var och åt var de ungefär 100 m ifrån själva restaurangen där vi hämta maten och med massa trappor så det blev himla mkt spring me mat och dryck så idag har ja träningsvärk i både armar o ben! Men det gillas! kl 00 fick jag sluta så 9 timmar fick ja ihop:) Fick även mer jobb om ja vill men har ju redan ett jobb så får kika på det!:)

Baldersnäs

:)

godnatt!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0