Happy!

Heeej!

Vill forst saga Grattis till min alskade pappa som betyder valdigt mycket for mig:) Sa grattis pa din fodelsedag far! Jag skriver har for min mob ar dod sa kan inte ringa:( Du far tala om om du onskar dig natt harifran sa ska ja skicka d till dig:) Alskar dig jattemycket! Hoppas jag du vet! Pussokram till dig!

----------------------------------------------------------

Idag hade vi forsta arbetsdagen! :) Vi fick jobbet en timme  efter vi fragat sa kanns skitbra! Sa ja och Linda stadar nu hostelens rum, satter pa sangklader! Sa det ar ett fint jobb!:) vi gor 2-3 timmar varje dag for att fa bo gratis har, sa just nu bor ja me en tysk, en svensk kille, Linda, Chris och en fransk! Riktigt schyssta allihopa!:) Stortrivs! De anda ja maste fixa nu ar ett kvalls jobb:) vill verkligen ha ett, kolla i tidningen idag och dem annonsera om massa servitris jobb sa en far se va som hander:)

Idag sa har vi haft volleybollturnering! Grymt skojj! Jag var nog gott overtrott for skratta nog precis hela tiden, helt sjukt eller sa var d alla endorfiner som lostes upp i hjarnan nar ja antligen fick sporta igen! Gash va mycke ja e for bollsporter, finns d natt battre? haha vart lag vann i borjan men sen gick d utfor! Men sa himla gott o spela i sol o sand, efter det blev de att alla slangde sig i poolen, kandes som man va 5 ar igen;)! Helt underbart!:)

Igar va en skon kvall, forstar inte hur d alltid lyckas bli fest i vart rum, alla kommer, vart samma pa alla stallen vi vart pa men d e skojj! Verkligen helt galet igar!:P Sa himla roligt o partajja me folk fran hela varlden:)

nej nu ska ja nog ta en nap, sen blir d nog  nan drink da d ar maskerad har idag, eller maskerad o maskerad har tema att vi ska kla ut oss till skrap! haha.. Kan nog bli kul!:)

Jag alskar Australien och jag alskar Noosa!



Nej nu blir d en nap!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0