Övertid!

Hej från en tröttis!

Idag blev d 12 timmars pass på jobbet så nuu längtar ja efter lite sömn! :) Övertiden bara svoscha förbi så d gick fint fint, inte ett enda stopp vid maskinen heller, haha konstigt att alltid övertia alltid går så simpelt o fort! Medans dagarna när man slutar normaltid e skiitsega!  Så generad o rörd blev ja på jobbet idag me! :) Dem e så snälla mot mig maskinförarna ja har och när man får höra bra grejjer då blir man en glaaadis!:) 

Sen är ja också glad för att ja  har vänner i Australien, några som ville ha dit mig igen och om ja kommer dit behöver ja inte betala ett jota för boende o mat! Schysst!:) 

bjöds på go mat på övertia me idag, stark kycklinggryta och ris, bästa ja ätit på länge! Värsta är ju att ja alltid äter som om ja skulle väga över 100 kilo fett! Finns ju inget stopp och jag som är dvärg borde vekligen inte äta som ja gör, rädd för hur d kommer sluta om ja inte ger mig! kan ju tro ja e en svältande gris!

Nu ligger ja o myser i sängen! ska bli helt underbart att få sova lite timmar igen innan man ska upp igen! Men sist natt drömde ja inte så fräscht! Drömde att powerking är fyllda me stora daggmaskar! Så nu kommer ja alltid tänka på daggmaskar när ja dricker energidricka! Inte kul!

neeeeej nu får ja ge mig! Nattinatt på er!


Jag när ja drev kossor i Oz! en av mina bästa höjdpunter i mitt liv! Helgrymt!:)

pussa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0