Min Farmor!

Hej!

Idag 'r d ingen rolig dag då min farmor närmar sig resan härifrån, idag har hon varit j'ättedålig!:( Det är så sorgligt allting o allt har gått så himla fort, man har inte hängt med, allt börja då hon ramla ner för trappan och bröt lårbenet, hamna på sjukhus för operation och där visades d att hon hade cancer! Men farmor gillade sjukhuset, För där fick hon bli bortskämd för en gångs skull:) Det har hon nog aldrig tidigare blivit då hon alltid fatt gjort allt hemma men farmor har alltid varit glad och snäll, aldrig gjort något elakt eller varit dum på något vis!

O nu ska hon få sluta sitt liv i smärtor, vissa tror i natt, usch!:( Jag tycker så synd om pappa och alla syskon, kan inte ens tänka mig känslan att bli av me sin mor, en moder som betyder nästan allt här i livet. Men livet har ju sin gång o alla ska vi dit vandra, men ja önskar verkligen att hon ska slippa lida! :(

Tänker på dig farmor och önskar dig allt d bästa för det är du värd 100 gånger om! <3

Detta blev inge roligt inlägg men alla dagar kan inte vara glansdagar!



Kramis



Kommentarer
Postat av: Emelie Eliasson .

Farmor <3

2010-12-18 @ 19:55:19
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0