julklapp!:)

åh idag kom Christian me en Julklapp t mig! Så snällt! Fick en superfin digital fotoram av han! Tack så mkt!:)

Idag har ja varit på labbet, känner mig inte riktigt som en kontorsnisse, trivs så mkt bättre ute i produktionen men vilket som så blir d ju pengar o d behöver ja mkt av inför Thailand, längta!:) Dessutom blir d mkt övertid denna veckan så d gör mig lycklig! Dock känns d som ja behöver sova i hundra år först då ja fortfarande känner mig sönderlsleten! känt mig bakis hela dan! Haha den där lördagen! uschamejjen! 

Idag fyller min farbror 51så ja o bror har gjort lite våfflor åt oss alla, mumma!:) Grattis på dagen Rolf!

oh har blivit lite för dåligt me tid för mina älsklingar d sista! Har småångest! hur får man tiden att räcka till, till allt man vill göra?



Köss




Kommentarer
Postat av: Emelie Eliasson .

Det var riktigt gött med våfflor! Men nästa gång får du göra dubbel sats! ^^ ;)

Och GRATTIS TILL ROFFE! ;D

2010-12-27 @ 21:23:51
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0