home sweet home!

Nu var ja antligen hemma efter en hard flygresa! Men allt gick smidigt o bra o hem kom jag till slut! Var rädd att jag inte skulle komma från sthlm men direkt ja kommit me ffygbussen från Arlanda så gick d en buss t karlstad, tur och lycka! Och i Karlstad va Christian så himla snäll o hämta mig o körde hem mig! :) tusen tack! så nu har ja myst me hästarna, oo så gosiga dem var, haha alla ville ´prata´ och bli klappade massa, d kände nog på sig hur mkt ja saknat dem därför dem va så goa mot mig! Mys, vilken liten hårboll Sylvester blivit! tss! Men sa stor o fiin!

Imorgon blir d kanske julbord pa Baldersnäs!:) yey!

Och ska nog aldrig mer ¨åka med Air China, hade inte ens tv o film på flyget hem och flyget tog 9-10 timmar? plus att ja somna ifrån min måltid och inte fick ja den sen inte? Så 14 timmar utan mat kändes lite kan ja lova, så om ja känner mig så hungrig då så kan ja inte ens tänka mig alla stackars svältande barn i världen! usch så hemskt de måste ha det!:( Mina tankar e ofta där, när ja blir rikare så ska ja skänka en massa pengtar o mat till dem..

Nej nu ska ja nana!

Puss o nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0