gash!

Haha va e ja för en tjej egentligen, nu är d nyår o allt så tänkte ja kanske skulle ha örhängen men jag äger inte ett enda par fina örhängen?? Så där mamma kanske du har en fin present t mig!;) sist helg ja gick ut kommer ja ihåg ja hade älgar i örona som ja fick av en jaktkompis t far! Haha d e många tjejer som går ut me va?;)

Sen tänkte ja leta upp en vinterjacka här hemma med, men tror ni ja har nån fin sån? haha nej bara alla mina bonnejackor som man verkligen inte bör visa sig ute i och alla stinker gödsel! Så ja borde kanske börja tänka lite på mig! dock har man ju blivit så lat för har ju aldrig nån ja behövt vart fin för d sista året! Haha för idag ska ja åka in t storstaden gbg o träffa en pojke!:) Så då kan man ju kanske inte se ut hur som helst!;)



Men men får ta en sketen vårjacka d får duga!

huvudvärk har ja fortfarande och vakna inte alls pigg imorse men nu känns d bättre! så nu hoppas ja d håller sig!:)

Gott nytt år alla underbara människor! Hoppas ert 2010 vart toppen för d har verkligen mitt varit och så önskar ja er ett ännu bättre 2011!:)

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0