Busig mastodont!

Hejsvej du med en liten grejj!

Åh nu har ja varit hemma snart en hel dag och det känns faktiskt superskönt, känns overkligt att ja varit ute o rest för allt är och känns som vanligt här hemma:)

Träffat systeryster idag.mys, och hon som ändrat om min blogg! För antar att d inte gick missa min nya design! haha Tack sis!:)
Har även träffat Liza älskling idag, så roligt o få träffa henne igen, saknat henne o Madde  otroligt och vårt kackel i stallet jämt, haha.. Även träffat granntösen Nat också väldigt kul o få se henne igen!

Varit ute med Cassie o ridit i vintersnön, härligt va var d var! och så fruktansvärt vackert d är när allt ligger vitt och solen lyser, blev en liten galopptur och jag njöööt t max, haha dock är hon en fet busig mastodont! hon har varit sjövild idag, haha  man kan inte tro att hon snart blir 19 då hon beteer sig som en unghäst, först välte hon ut en hel vattenhink över golvet i stallet, så nu e d isbana i stallgången, haha, sen efter ridturen tog ja in henne i boxen och hon stod där i lugnan ro och precis när ja tagit av sadeln då smiter mastodonten ut utan att ja fått av skydd och träns, där springer ja som ett fån o jagar henne överallt och hon bara ger mig blickar som kom igen då, kan du inte fortare, morr, haha.. Måste sett sjukt roligt för bilarna som åkte förbi, en liten tjej jagar en stor häst högt o lågt! till slut blev hon rädd för en grej och då kom hon krypandes tillbaka och gav mig ist blicken hjälp. ´Sicken häst!

Vinterbild på sylvester!

vinterbild sylvester

Nu ska ja bege mig in i mina drömmaR!

puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, designen var så lite, behöver inte tacka för de:) Får komma någon mer dag bara:) skulle vara kul ! :)

Och du ... Nästa gång jag fixar design får du bestämma dig för vilken du vill ha;) haha <3

2010-12-11 @ 11:15:17
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0