FisketuR!

hej o hå!

Ikväll känner ja mig topphet och toppenpigg men inge man eller kompis som får dela min energi! För övrigt har den varit bortblåst hela helgen och vart årets lamaste helg! tror d va för ja tjuvåt antibiotika i fredags som ja blev så himla slö o seg! Eftersom ja e halvdöv i örona så tänkte ja d kanske hjälper för ja har inte mått så bra d sista och har försökt en massa grejjer men inget funkar så nu tog ja en tablett men d gjorde mig ju bara seg och att helgen blev fruktasvärt lååång! Och att ja hade örondroppar i ögona gör ju inte saken bättre! hahhaha d gjorde ont!



Nu har ja o pappilappen varit ute på en fisketur på rumpesjön! Fick två gäddor och en massa aborrar!:) Gör skojj! älskar vara ute o fiska:) Haha o pappa fick världens minsta gädda och aborre på kast! Förtår inte hur han lyckades, att ens fiskarna kunde bita i draget;) Ja fick största så ja e ju tämligen nökd;) Mohaha. ´

I lördags så sov Lillebror o Liza me mig i lillstugan, vi kolla två grymt bra filmer, beyond borders och law abiding citizien:) hur bra som helst! Men på natten så vakna ja av att Tila gör morrade helt galet, så hör ja en röst, Nettan, nettan, haha ja bara va e de för va så grymt trött, då va d min bror som bara stod rätt över min säng i mörkret så stack ja upp handen och kände något jättelånghårigt o blev gött förvånad så tog min mobil o lös då höll han en grövling över fejjan på mig!!! hahaha mysigt! Då hade han varit ute på grävlingjakt mitt i natten och skjutit en. Han bara den har slutat blöda nu för tänkte d skulle droppe i ansiktet på mig;) Men nu e hela mitt lillstugegolv fullt i blod så blir t o skura! fräscht! hahaha. Han va iaf nöjd att han skjutit en grävling så grattis min bror:)

Nej nu ska ja upp t lillestugan o kolla film o sen nana, jobb imorgon igen! 3 veckor kvar nu! yey:) Då drar ja o madde på charter!:) läääängta!

Puss och Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0