Gayndah

Hejhopp gummisnopp!

Nu e ja i farten igen!:) Har gett mig till gayndah for att halsa pa David, han som besokte Noosa! Tog bussen hit forra onsdagen, d tar 2 tim me bil men den himla bussen tog mig fran 9 pa morgonen till 18 pa kvalla.. Men fram kom ja utan att rora till bussar for mig, nojd:)

Bor i ett stort hus me pool hos Davids boss!:) Ar verkligen riktigt mysigt har, man lever i naturen samtidigt som man lever nara centrum! Utsikten fran huset ar magisk! Hastar, kullar och gront och fiin himmel och sma !:) Riktiga Australien! :)

poolen:)

:) wiew

Men kan inte beskriva vad mycke ja saknar Linda och Chris, kanns som dem ar d anda ja tanker pa, har ju anda levt me dem 7 dar i veckan 24 tim om dygnet sa d kanns! Kanske kanske aker tillbaka till dem pa ons eller sa beger ja mig upp till d jobbet ja fatt:) I springsure! Far se var d bar av! Men kanns som ja vill resa me dem andra!

Ja och Linda har aven vart ute o seglat! :) Me en katamaran och tva andra tjejer, Anita och Milla!:) haha va grymt roligt sa hade en fiin sista dag:) Myss!

segling:)



Kommentarer
Postat av: Sofia A

Hej! Vilken härlig resa ni verkar ha:) Man blir liiite avundsjuk! Ta hand om er! Puss

2010-04-08 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0