Min Mobil

Tjooho!

 Några vet vad min mobils öde var för ett tag sen,;) haha. Precis efter ja fått tillbaka den från lagning så åker ja till Ed, beställer en drink o helt plötsligt lyckas min mobil ligga i glaset. Så knäckt ja blev! Hade haft den en natt från d den kom från lagning tills d den simma runt i mitt drinkglas! Och typiskt nog så skulle d vart 3e gången om den gått sönder på ett normalt sätt o ja hade fått en sprillans ny men nu blev den ju dränkt o d såg de direkt ja lämna in så trodde d va slutet för mig o min mobil... Men NU kanske 2 månader senare, så fick jaa en helt ny, o den kostar 4000 ny!:) Förstå vilken röta ja har igen!:) Lyckliga jag!:=)



Och nu är sniglarna igång o slemmar i min hals igen..:( Äckligt, jo jag vet!:(

Kraaam!




Kommentarer
Postat av: Madde

hihi tappa inte denna nya fina mobil i havet lr liknande nu då gumman.. Hihi.. Puss

ps. vi måste ses nu under jul!! jag kommer hemhem den 18 och stannar till 3 så vi måste ses!!!

2009-12-10 @ 19:26:15
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: nettan

haha konstigt egentligen att den gott sönder varje gång ja vart me dig;) thii! Jaa d tycker ja verkligen vi ska göra..:) e ju inte långt kvar tills ja åker nu o innan dess måste vi absolut ses..:) miss u! Pusss

2009-12-10 @ 23:46:31
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Raz

Gott för dig! :)

2009-12-11 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0