Julbord nr 3:)

Tjao*!:)

Nu rullar ja fram, har vart o åte mig tjock o trinn igen;) 3e bordet avklarat o troligen de sista för i år på restaurang, lyxat tillräckligt nu;) Denna gången va d me släkten i Forsbacka:) Riktigt fint ställe med mkt god mat.:) Vi blev en hel del av släkten + att min modiga granne Nat hängde på.;) Mkt trevligt.=)

Ja på julbordetJag på julbordet
Nat                             Jag

Nu är vi hemma igen och jag, systeryster, pappsen o farbror spelar mariokart på n64=) Dretskojj, skrattmusklerna får sig en rejäl omgång!;) Haha så här lycklig e Rolf när han spelar;)

syster
Rolf                             Emelie

Imorgon blir d o göra stora goooda bullar, pepparkakor o lite bröd=) Och ska försöka ta mig en ridtur i den härliga snön med! Haft nästan 15 minus här i flera dagar nu! Hoppas innerligt att d fryser på på sjöarna så en hinner ut o ta sig en pimpeltur och grilla korv o åka pulka! =)

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Eme<3

Haha! Julmaten é ej go ;) ..Bara å inse :P

Å när de gällde spelet och skratta så va de nog något av de roligaste som hände under dagen :) fan va kul vi hade :)

Å de blir jue alltid lite roligare när man spelar mot två st som é lite halvklara i huvudet xD Tror de fick i sej lite för mkt ;P xD <33

2009-12-20 @ 05:27:38
URL: http://juniormaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0