Helt knäckt!

Tjaa!

Haha knäckt e ja, min mobil e inlämnad för lagning IGEN, denna gången hade ja den kanske i 4 dagar!? från d ja fick den;) Hur lyckas en?  Dretmobil! Köp aldrig Ericsson w902, dem suger! Så nu hoppas ja på få en helt ny modell innan ja åker...... 
 Hjälp, nu e d bara 10 dar kvar, tiden går för fort! Har inte tänkt på d så mkt innan men nu tror ja d pirrar i magen lite emellanåt när ja tänker på att vi faktiskt snart åker! Vilken äventyr vi ska på! Har inget boende, inget jobb utan d enda vi har är vårt allt på ryggen! FRIHET!=) Gillas! 

frihet


I förregår va ja hos frisören, för tredje gången i mitt liv! haha o där tillbringa ja Hela min kväll, dem höll mig kvar i 3 timmar! Men va riktigt trevligt o tror ja fick mig en ny vän;) Iaf så kapa dem bort halva mitt hår, känns lite surt när man hade fått rejält långt. Men nu e d töppfräscht iaf allt slitna e borta;) Dem klippte upp, fixa snedlugg o la i blonda slingor i utväxten.:)
Så blev det!
l
v

 jag nyklippt

Annars har ja slete ont på Bäcke hela veckan o tjänat guld;) Fått vart vid 3 olika maskiner på 3 dar:) Inte illa!:) Haha o idag har ja haft en grymt rolig dag, I Like my workmates, haha sluta me rejält vattenkrig, hade 4 stycken som jaga runt mig efter ja råka blött ner allihopa så dem va ju rejält glae på mig!;) Usch va ja kommer sakna dem är ja e i Australien.:( Men ska skicka brev så vet ja att några läser min blogg från Bäcke:)
  Idag fick vi även langång på jobbet, massa godis plus att ja fick en julklapp, ska bli spännande o se va d är imorgon:), O som bäst va var att vi fick sluta 1 timme tidigare med me fullt betalt! Hur bra har vi inte haft d idag? Lyxlyx! Så kändes som en för tidig julafton;) Efter d drog ja o far o handla dem sista julklapparna! Blev ruinerad men nu är allt klart inför imorgon:) Ska bli så grymt skojj o träffa familjen igen:) <3

På juldagen blir de HC, fick dem sista biljetterna, helt slutsålt nu!:)


Nej nu skriker sängen rejält efter mig upp tidigt o grejja me allt som hör julen till!

Önksar er alla en riktigt GOD JUL!:)

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Emelie^^<3

Mobiler går nt sönder så lätt Nettan ;) Man måste göra ngt för att de ska göra de :P Ja har haft min och de enda som har hänt me den é att mottagningen é hur dålig som helst .. Så får slå den tre gånger i bordet före ja får ngn xD

Men när du åker ... Ja kmr sakna dej som fan <33

2009-12-28 @ 12:25:29
URL: http://juniormaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0