Helgen

Tjenis Penis!:) Helgen har varit helt kanon, i fredags var d dags för 2a julbordet för i år..:) Me Christians firma för 3.e året i rad.:) Alltid lika trevligt! Va i år i Norebyn och va nog det bästa julbordet ja varit på, helmysigt där och underbart god mat.:) Rekommenderas verkligen.:) 
 Men aldrig att ja kan äta me måtta utan mådde riktigt riktigt illa efter ja tryckt i mig all mat, trodde ja skulle sprängas nästan! haha men d va d lätt värt..:)  

julbord

 Senare fick d bli Adria me Linda gumman.:) Va hårdrockskväll där, helt fel band o ha inne i lilla Adria, man hörde verkligen ingenting, gick inte ens beställa i baren, då e d illa=P Men sen sluta dem spela o då blev d lite trevligare.:) Men blev hemgång tidigt, skönt d för då va ja pigg dagen efter så ja kunde åka o shoppa lite..:) 
 
På shoppingen I Överby fann jag min nya Darling till resan.:) tss! En McKinley Rygga, svartgrå, heeelnöjd verkligen! Nästan så ja vägra ta av den! hahaha.. Så den kommer ja nog trivas me under resan till Australien.:) Så gott o ha ryggsäck istället för en tung resväska me sig o är nog lättare eftersom vi ska fara runt en hel del.:) Har redan nu börjat packa en hel del:) Så nu känns d att d e på verkligt ja o Linda faktiskt ska göra denna resa! <3  Det är en dröm!

En sånhär fast svart/grå är min nya Darling.:)
På lördag kvällen kolla Ja, jocke, Rebecca, Cia och Chrisian på film! På G.I Joe! Haha dock får ja nog se om den;) tss!  

Idag är ja en glad flicka för löste sig precis me alla mina hästar:) Så nu har ja bra hem till alla 3..:):) Scirrocco har redan flyttat till en tjej i Färgelanda, Jassie flyttar till en tjej o Brålanda efter jul och Rhonda kommer hamna på ridskolan som privathäst o hon flyttar me nån gång efter jul.:) Skönt att ha den biten löst för är ju bara 3 veckor kvar tills ja flyr landet! Tiden går helt galet fort nu!  =)

scirroccoRhondaJassie

Haha min viktnedgång har ju börjat bra iaf;) Har gått upp ett kg ist för ner som ja skulle! Jaja kan inte hjälpas såhär i juletider me allt gott som ja lurar i mig själv! ;) Illa...   

Nej nu får d nog bli tvn en sväng sen natten, för ska jobba imorgon o på tisdag..:) Gött me extra pengar!

Hoppas alla haft en lika fin helg som jag:)

Pussas* 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0