Fraser Island, Lake Mckanzie!

Hejsvejs!

Bara 18 dagar kvar nu tills Australien, känns som dem kommer sticka iväg fort, skönt det.:), ledig nu resten av veckan men sen jobbar ja fram tills ja åker!:) 
 Känns som att vi snart sitter där på flygplatsen o väntar på få stiga på!:) Whiie!  
Jag kommer ta dagen som den kommer och inte planera alltför mkt men jag har en hel del "måsten" som ja vill göra när jag väl är i Australien men har inte bestämt i vilken ordning eller när än men det ger sig när jag väl är där och hur det blir me jobb osv..:) Ett av dem är iaf att Besöka "Fraser Island" och där bada i "Lake McKenzie", (ligger i Queensland!). Det verkar vara ett riktigt paradis!

Gör ju inte direkt att ja längtar mindre när ja kollar bilderna;)

McKenzie

Fraser Island

Fraser Island - Australia

Annars mår lilla jag kanon o njuter av livet.:) Fått två extra dagar på jobbet o de innebär mer fickpengar till resekassan=) Nöööjd!

Hundvakt har ja varit nu i två dagar till Ådi och Nanna, då pappa e ute i sverige o gottar sig på hotell;) Gör nog honom gott o få komma hemifrån lite!:) Älskar ha doggisarna hos mig, haha dock så känns ådis andedräkt på mils avstånd, inte alls så fräscht när han vill komma o gosa! uuuuh! Hjälp tänk att ja köpte lilla Ådi när ja bara var 10 år, va länge sen o va fort tiden har gått.:) Han börjar bli en gammel gubbe nu..:(


Förresten vad för något ska ni hitta på på Nyår? Ja e sugen på nått stort nånstans:)

Gonatt och sov så sött!<3

Kram Nettan!




Kommentarer
Postat av: Madde

shit va du inte mer än 10!! Känns som de va igår du köpte han ju.. lilla ådi han har vi haft mycket skoj med.. uhm... haha.. Fick värsta minnesbilder i huvudet nu haha.. faan va störda vi va.. :P

Jo ang min operation så ska jag operera min näsa.. :S

Puss

2009-12-15 @ 22:48:56
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: nettan

Ja d e äckligt va tiden har försvunnit fort..:) Tycker inte han borde va så gammal som han är nu,:( kommer gråta ihjäl mig när han försvinner!:( ja fasen va sjuka vi va om en tänker tillbaka! Okey polyperna?:) Tycker du alltid verkar råka ut för o bli sjuk nu, haha värre än mig är du;) tss! Puss

2009-12-15 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0