Då var julafton över!


Hello my friends!:)

Då var julehelgen över! Många tycker nog d e skönt, att slippa all stress o mas inför julen! Men ja skulle gärna önska den höll på längre;) Har haft en underbar Juafton me familjen! Julafton tillbringades i år hos mormor ute i Knösteviken!:) Hon hade gjort all mat själv o troligen stressat sönder under förmiddagen!;) Ja bidrog me starka älgbiffar då min lillebrorsa önska d på julbordet;) Enda som saknades va min lillasyster dock men hon firar alltid me "sin" familj, tråkigt. Ja fick mkt mer julklappar än va ja vänta mig:) Jättenöjd för alla fina paket! Tack!<3

Fick en yantramatta av brorsan, dock tycker ja mest att den gör ont o sen e man helt öm e hela ryggen! haha tror ja gör nått fel.=P Sen fick ja två prydnadshästar från "Rosa Ljung" av lillsyster. En jättefin porslinsserie! Fick även två silverprydnader av mor, skitsnygga!:) Från jobbet fick jag en mp3, mp4 spelare från philips:) Så perfekt till resan t Australien så ska se om ja kan få in lite musik i den=) Fick av brorsan "Braveheart", världens bästa film, love it. Sen fick ja massa pengar av Jocke o pappa, nästan 2000kr, perfekt till fickpengar när ja åker:) whihu! Sen hade mamma virkat en halsduk till mig, jättemysig och hon gav mig även en gardinstång:) Fick även massa annat smått o gott:)

 Julen 09

På kvällen tog dem flesta sig lite alkohol, men ja körde så ja va ordentlig;) tss! Fast på juldagen va ja nog så långt ifrån ordentlig en kan komma! Fy fasen va ja inte kan dricka me måtta! Blev helt kalas verkligen! Usch! Ett vrak va ja hela dagen efter. Ja o lillebror hade biljetter t Hc  på juldagen, innan vi drog dit så satt vi hos brorsan o spela Buzz o drack, Buzz e ett frågesport spel till PS, skiitkul:) Sen körde mamma oss t Hc i all världens snöoväder=P Vi kom fram till slut iaf;) Där minns ja inte alls myckte ifrån men vet ja hade trevligt iaf men guu va folk högt o lågt, var helt slutsålt där så människor va d gott om! Men just nu ångrar ja helt o hållet att ja drack en droppe ens!



julen 09

julen 09

julen 09

3 generationer;)

Under juldagens natt kom d en bra bit över en halvmeter snö skulle ja tro! Älskar snön!:) Haha men alla bara klagar o klagar på den men ja gillart mycke:)

Idag fyller min farbror Rolf 50 år o d ska fiiiras!:) Dock blir d väl bara syskona hanses som kommer, ja får nog gömma mig på rummet eller nått! Från jobbet får han en stor Lcd tv.:) Lyx! Inge dåliga presenter en får när en fyller 50 från jobbet! =)

Oj nu har ja skrivit äckligt mkt"! Imorgon e d jobb som gäller och nu är de mindre en en vecka kvar tills ja o Linda åker mot Australien:) Börjar bli lite pirrigt=P

 Hoppas ni alla hade en underbar Julafton!

Julen 09

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Emelie^^<3

Ja skulle gärna vilja fira jul me er .. Men ja känner mej ej välkommen :( Annars hade ja gjort som brorsan .. Va på två ställen varje jul ..

Men va glad ja blev av att du gillade de där prydnadshästarna :) Ja blev glad över hårfärgen oxå :) Har redan färgat slingor, men de syns typ nt xP

kram <3

2009-12-28 @ 12:28:25
URL: http://juniormaster.blogg.se/
Postat av: anna

braveheart är en av mina favoritfilmer också : )

2009-12-30 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0