Bengtsfors

Hej!:) Idag har ju fixat me massa nödvändiga grejjer inför resan, Ja o Linda drog t B-fors, har vart hos Arbetsförmedlingen och där fick ja en glädjande nyhet! Ja har ju bara vart medlem i A-kassan 6mån och man måste vara medlem där 12 mån för att få ersättning, Men hon sa att under 2009 så har de räknat dubbla.. Sicken röta ja har..:) Så kan hända ja hinner få pengar därifrån med innan ja åker..:) whey!:) Hade ju vart asbra:)
 
Blir troligen borta i Australien i 6 månader till att börja med, för annars går allt ja betalat på Facket och t A-kassan åt skogen o d vore ju onödigt! O 6 mån e nog helt perfekt o börja med så hinner man hem t den svenska sommaren, för finns väl inge bättre än den?:) Kan ja sommarjobba o spara ihop pengar så ja kan åka när de blir sliskigt o kallt här hemma igen;)

Va även på en "hälsokontroll" igen och sen på banken o fixa ett VISA-kort så nu är d fixat..:)

Va även iväg o fika en sväng me sötis Linda, riktigt trevligt..:)

Linda på kickis!

Pusspuss




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag vet inte vem som skulle kunna gjort det men nån var det... och du blanda inte svaga groggar såg jag, men det gjorde jag =) för jag skulle träna på söndagen det hade jag bestämt mig för, så jag blanda svagt det är jag 100% på, och jag tog bara 2, plus mina 4 cider, resten hade jag med mig hem så ?? jag har druckit mycket mycket mer än det och fortare också och aldrig blivit så dålig, men tur jag slapp åka te akuten iaf... Puss gumman <3 =)

2009-12-08 @ 22:38:27
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får du akassa när du är i Australien också? Eller hur funkar det?

2009-12-28 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0