Yeeeah

Så lycklig ja blev idag, från att gått upp 1 kg? så har ja idag gått ner -2 kg från d ja börja säga ja skulle gå ner, så från 51 till 49, o e sugen på väga 47 som ja i princip alltid gjort:) sååå hoppas d fortsätter så nu!:)

Ikväll ska ja försöka va social om ja orkar, pizza o film med kusin och Johan! :)

Min frukost idag! Havregryn, Hallon, Äpple, banan och mjölk! + massa tillskott o min medicin så om ja inte blir pigg idag så jäklar! ;) Dock har ja fortfarande grym huvudvärk!

/Nettan




Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Kollar du vikten samma tid på dygnet?`Det kan skilja mycket beroende om man väger sig vid olika tillfällen :) Och om du börjat träna så håll inte allt för stor koll på vågen då man får mer muskler så är spegeln den bästa vännen :D

Frukosten måste jag ge dig tummen upp för iaf! :) Som min fast jag har proteinpulver i min sen är det nog din portion x3 ;)

2013-03-21 @ 20:45:06
Postat av: Nettan

Ja brukar kolla på morgonen!:) Då man ska väga "minst" :) Ok, ja jag tycker min mage fått mer muskler igen så kommer nog inte minska så drastiskt! Men 47 e målet, eftersom ja e ute efter o få smalare ben, har ganska rejäla lår o vader!;) I övrigt e ja ju helt normal! Så om man kunde punktförbränna hade d ju vart skitbra!:) Haha tack, oj, herregud, men du tränar nog mkt mer än mig med!:) Protein, e d för du vill bygga muskler?:) /Nettan

2013-03-25 @ 08:17:00
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0