Tisdag....

Idag mår ja kanon så d va nog bara n!ågot jag reagera på igår!:) Gött! Idag blir d träning igen i Steneby, bra d kommer tätt för då hinner d kanske sätta sig d en håller på med! haha;) Menar eftersom mitt minne är obefintligt;) Hoppas jag får rida Roger idag, iinte min Roger utan ridskolans Roger;) Han har en jacson legano sadel som jag är inne på köpa! Den e verkligen dunderskön, någon som har någon erfarenhet av dem sadlarna? kvalitet osv? Har testat den på tjocko o ligger bra och blir nog jag beställer en ikväll isf!:) Då kommer d bli den dyraste sadeln ja ägt men nu när ja ska på hoppträningar o ev tävling så e d ju dags o ha något "riktigt"=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0