Muskelryckningar?

Nu har d hänt nått underligt med mitt kropp, fick halvt panik på jobbet förut då de börja rycka i mitt bröst, kunde känna hoppande olika slag, oregelbundna som tusan o ibland försvann dem o d slår hårt, tog mig för bröstet och fick springa ut o prata med någon för trodde d va hjärtat som lekte med mig... En sa hjärtflimmer.. Men min puls e normal så då kan d ändå inte vara hjärtat väl? Kan d vara kraftiga muskelryckningar ja får i bröstet? Har dem fortfarande, inte släppt eller försvunnit, hållit på hela dan nu.. Skitobehagligt! Aldrig vart me om nått liknande innan. Men är nog inget farligt eller något o oroa sig för för imorgon e d förhoppningsvis som vanligt!:)
Men läskigt!
 
Ridträningen gick inge vidare idag, jag tyckte att jag och Saga inte va något vidare team i början, hon va spänd o ovillig, ända fram tills vi tog första galoppen, då va d som något släppte och hon sökte fint stöd så sista tiden av lektionen gick fiint! Syster följde med o kolla idag!:) Kul!:)
 
 
 
Nu ge sig in i drömmarna!
Sov sött!
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Alex

Det är nog bara musklerna som spökar för dig. Kan bli så ibland och nu när du börjat med badminton så kan nya grejer hända med musklerna

Svar: Jaa, de va skitunderligt, men inte känt d igen sp d ör skönt:)
Jeanette Karlsson

2013-03-12 @ 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0