Mongosleeten!

Usch idag har d inte vart en av d bättre dagarna, vart inge pigg alls o fått hört från två på morgonen hur sleten man ser ut, jiiippi d gör ju att en verkligen känner sig piggare, försökt gjort allt i min makt för o bli pigg men sluta istället med att pappa tyckte ja skulle sjukskriva mig och En annan arbetskompis sa ja skulle va rädd om mitt liv eftersom ja bara har ett, hon ville inte ens ja skulle köra bil hem... Tar så otroligt på psyket o gå o va dålig jämt...
 
Idag på hemmaplan har ja bara orkat gjort stallet, hästarna har ju fåt stått inne länge så va ganska mkt skiit o slänga ut men nu e dem ute iaf, så ska strax plocka in dem o ikväll ska ja bara gosa och mysa med dem, se om dem kan ge mig lte kraft!:)
 
Jusst d ja, en jätteroolig grejjj är att jag ska bli storasyster till en Lillebror!:) Han kommer titta ut i Augusti!:) Känts jättekonstigt eftersom d e världens glapp men nu när man fått sett ultraljudet så känns allt bara supermysigt o ja ser verkligen fram emot o få en lillebror till!:) <3 Grattis pappa och Koy! :)
 
De e bra också kan man ju träna lite innan man får några egna, om de nångång kommer! haha! :)
 
/Nettan
 
 



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Låter ju inge bra Nettan :( Låter som om du skulle behöva en paus, från allt ett tag.

Är ju lite extra saker som hänt det senaste med som kanske tar lite extra på orken med.

Man får fokusera på de små saker som gör en lycklig och kolla framåt att allt blir bra till slut! =)

2013-03-19 @ 23:13:51
Postat av: Nettan

Ja nu blev d lite paus i arbetet iaf, ska börja jobba först på måndag igen.. Sen ska ja försöka ta mig t Thailand i 2 veckor :) Så då hoppas ja man kan bli pigg o komma ikapp sig lite!:) Jaa allt löser sig alltid!:) O tror detta kommer bli ett superar bara ja hittar tillbaka in mig själv, haha! Tack Tony!:)

2013-03-21 @ 13:00:20
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0