Måndag..

Måndag och vart helt slut i kropp o själ, kunnat somna knall på fall känns som,  Måndagar brukar ja tycka e dem bästa dagarna på veckan men vet inte va som hände me denna måndagen? Känt bara för o säga upp mig o göra något vettigt ist o få komma igen själsligt nångång men så funkar ju inte livet riktigt, känt mig trött i 3 mån i sträck nu, o ingen normal trötthet utan megasuperdupertrött, känns inte som kroppen vill hitta den rätta energin o tror inte den kommer göra d så länge man går o tragglar me något man inte riktigt trivs med till 100%...  Men mitt jobb är bra så ska absolut inte klaga, och det är bra pengar.. Pengar är inte allt men jäkligt mkt i de stora hela, utan mitt jobb hade ja inte kunnat haft mina hästar, och mina hästar betyder ju mycket som d flesta vet! Så de är bara jobba o se glad ut!;)
 
Hästarna har ja precis plockat in o nu har ja slängt på mig ridkläder o ska strax springa ut t bilen för o dra t ridträningen!:) Tror de e hoppning som står på Schemat idag !:) Kul! Sen till helgen e ja anmäld till "vuxenridläger" med tjocko!:) De e på lördag så de ser ja fram emot, bara hovslagaren har tid o komma innan för Tjocko har tappat en sko!:(
Roger börjar återhämta sig bra från pinnen i benet!:) Underbart! Hoppas d fortsätter så, dock kommer han nog alltid ha en bulle ifrån pinnen, verkar som den inte vill "försvinna"..
 
Nej dags o bege sig så ja hinner i tid!:)
 
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0