Hovis

Idag kommer hovis hem o skor o verkar mina pojkar! Så nu äntligen kanske jag och tjocko kan komma ut i skogen igen!:) Han har ju vart obroddad så vi har i princip knappt tagit oss till o från stallet, va meningen hovslagaren skulle kommit innan jul eller om d va nyår men va som hände där kan man ju grunna! morr! Liza e iaf hemma o fixar så ja slapp ta ledigt! Tack gumman!28 år fyller även Christian idag så blir dit o fira han en sväng, funderar på göra en tårta:) Nån som har nått bra tips/recept?:) Jag och Christian har pratat ut en del och verkar väl som vi ska ge d en sista chans, så vi får väl se om d blir nån skillnad, hoppas verkligen det! Man vill ju känna sig uppskattad o synlig i ett förhållande och kanske träffas mer än några dagar/månaden.. Tisdag idag, segaste dagen på veckan veckan om man jobbar tycker jag;) Dem brukar vara så långsamma, såhär kan d se ut vid 8kaffet;) /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0