Alla hjärtans dag!

Idag förstörde ja hela min alla hjärtans dag genom att stensomna i många timmar efter jobbet, så jäkla tråkigt o jag som skulle upp t bfors! Måste verkligen göra något åt min trötthet, håller på bli tokig, en kan ju inte gå o va trött jämt o sova hela tiden! Ja som hade så mycke energi igår kväll, den har vart helt väck idag och kan nog jämförts mer eller mindre med en zombie..:) Men i morgon då jäklar ska ja se t o va pigg och får fira alla hjärtans dag då ist med middag och film och vin!<3 :) Då slutar man tidigt med så då hinner ja se ljuset, rida och gå långpromenad innan också:)

Idag har ja fått varit chef igen över lite folk, dock fick ja höra ja va för snäll igen, inte okej!;) Men tror alla hade en bra tid och vi fick gjort en hel del o ska fortsätta i morgon!:) Imorgon har vi även morgonmöte, lite om framtiden då vi förlorat en hel del ordrar, för som ni nog hört så går det just nu inte så bra för pappersindustrin!:/ Men än så länge är vi iaf inte i nån riskzon men man vet aldrig va framtiden för med sig!:( Hoppas på några goda nyheter i morgon iaf!

Denna dagen rullar ja fram också, så mycke ja käkat idag har ja väl inte ätit på hela veckan, smörgåsar, kebabtallrik , semlor, kanelbullar, thaimat, tårtor m,m, för idag fyllde min "plastsyster" 10år så fira lite där efter jobbet, så stort grattis till dig!:):)

Sen efter ja vakna förut så fick ja ta tag i hemmet, syns ja haft en stressig vecka, såg ut som hej kom o hjälp mig, så nu har jag slängt i två tvättar, diskat, torkat bänkar, tvättat handfatet o duschen, slängt lite kläder, dammsugit hela övervåningen, gjort ren kattlådorna, fyllt på vatten t hästarna och myst med mina husdjur, Bubba, Tilda och Jessie!<3 De förgyller verkligen tillvaron, finns inge goare än dem! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0