krasslig.

Long time no see, Hello fever!
 
Usch råkat dra på mig något gör jobbigt nu, dunderförkyld o feber!:( Kan inte ens minnas när ja hade feber sist.
Ska sova nu o hoppas ja vaknar som en ny människa imorgon, o hjälp va ja önskar det! Om d inte funkar så kan ja väl få en  ny hjärna iaf?  D vore tiptop för min har nån slags kris för tillfället o ja önskar den removed!.
 
Förövrigt har ja haft en riktig myshelg me baby, blev att vi hälsa på älskade mor på hennes jobb me dem handikappade! O va jag gilla alla goingar som va där!:) Så sköna och så glada <3 Sen blev d restaurang, kinamat, Bio och vi såg Looper! Ja tyckte den va bra, men inte Christian!;) Sen när vi kom hem så satte vi på tvn o skulle mysa, men direkt ja la mig i sängen i älsklingens famn så stensomna jag!!!  Pinsamt, eh ja! Fattar inte att ja ska va så trött jämt!
 
Nej nu sova bort dritten! 
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0