Följ ditt hjärta!

Ja ligger o funderar på en grejj, alla säger till alla att man ska följa sitt hjärta! Men om d är så att man inte vet va hjärtat vill? va gör man då? Ja e ganska lost in space på många olika plan tror ja, aldrig känt ja riktigt hör hemma nånstans eller passar in eller va ja verkligen verkligen vill..
 En gång kände ja att detta är verkligen livet o då mådde ja så jäkla bra så d kändes som ja uppfyllt allt o att ja kunde dö just där o då! Ja va så lycklig, ja o Linda sprang fritt på sandynor som vi simmat ut till, en sanddyne ö med regnskog bakom o vi sprang så fort benen bara kunde bära oss o vi skratta i mängder! Den känslan va obeskrivlig!
 
Jag njuter dock av livet för d mesta!:)
 
 
 Precis krypit ner i soffan, Christian har vart här idag o vi laga mat och så fick christian plåga sig igenom ett oc avsnitt, han sa d va den värsta dyngan han sett! Haha... O detta avsnittet va väl inte d bästa men! Så får väl säga att d e roligare o se me syrran! ;) tss! Dock åkte han hem nyss, då trädgårdsdynor att sova på inte locka så mkt antar ja! Tss! Men ja har börjat trivas på min soffa, sover som en prinsessa på den gör ja med!:) (Så länge Bubba håller sig borta) ;) Men mys o ha gubben här en stund! Vi såg även Your Highness o den e så jäkla rolig!:)
 
 
Hahaha igår va d ganska pinsamt på jobbet, vet inte om ni andra la m'ärke till d på Fb! Men ja gilla en rolig text me kvinnor o män! Bara d att ja missa rubriken o alla på mitt jobb skratta åt mig när ja gick förbi o sen fråga en om ja gilla att Knulla! haha ja bara vaddå, så kan man ju inte fråga sa jag och blev helt röd som en tomat! Men då hade denna texten ja gillat hetat Att Knulla, och eftersom ja gilla länken på fb så stod d "Jeanette gillar att knulla", haha som d kan bli, O kan säga att d tar emot o skriva k-ordet här till o med! haha! 
 
 
Nej nu ska ja nana! Natti mina vänner!<3
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0